نشست

اولین نشست صمیمانه دانشجویان ورودی 1400 با ریاست دانشکده مهندسی مکانیک

 نشست با ورودی های 1400

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی مکانیک این نشست با هدف مشاوره دانشجویان در روز دوشنبه مورخه 1403/03/07 در سمعی بصری دفاعیه 4 با حضور دانشجویان ورودی 1400 و ریاست دانشکده مهندسی مکانیک آقای دکتر ولی پور که به عنوان مشاور ورودی 1400 بودند برگزار گردید.

رییس دانشکده مهندسی مکانیک ضمن بیان توضیحات در مورد رشته مهندسی مکانیک و فرایند مشاوره علمی و آموزشی پاسخگوی سوالات دانشجویان شدند و در پاسخ به سوالات متنوع دانشجویان گفت: این جلسه اولین نشست صمیمانه بین دانشجویان در سال 1403 میباشد و بیان داشت که لازم است این جلسه به صورت ماهانه برگزار گردد.

دکتر محمد صادق ولی پور در ادامه در زمینه های مختلف پاسخگویی افزود: کاربردهای مهندسی مکانیک در دو بخش چامدات و سیالات بسیار متنوع در سطح کشور و جهان میباشد و لازم دانست که دانشجویان با شناخت هر چه بیشتر زمینه تخصصی رشته خود را انتخاب نمایند و به نحوه انتخاب گرایش تخصصی در مقطع کارشناسی و مهارت افزایی دانشجویان  بحث نمودند.

رییس دانشکده تاکید کرد: ادامه تحصیل برای دانشجویان افق های جدیدی را در صنعت و آموزش تخصصی تر دربر دارد و به بیان نحوه ادامه تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا پرداختند. 

وی همچنین ضروری دانست که دانشجویان اهمیت ویژه ای را به امر پیش ثبت نام جهت برنامه ریزی هر چه بیشتر مدیر گروه آموزشی بدهند.

دکتر ولی پور در مورد اینکه مهندسی مکانیک یک رشته مادر است و کاربردهای فراوانی را در سطح کشور و دنیا در بخش های مختلف دارد عنوان کرد: تقویت رزومه دانشجویان برای ورود آنها به صنعت بسیار حائز اهمیت است که با داشتن معدل بالا و  انجام پروژه های کارشناسی در قسمت ساخت و طراحی و تحقیقاتی و گذراندن دوره کارآموزی با کیفیت به همراه جدی گرفتن دروس عملی و کارگاهی و آزمایشگاهی ممکن خواهد بود.

رییس دانشکده مهندسی مکانیک یادآور شد : دانشجویان استعداد های درخشان با مراجعه به دفتر استعدادهای درخشان و پر نمودن فرم های لازم با توجه به اطلاعیه های سایت دانشکده مهندسی مکانیک می توانند به صورت استاد محور در آینده در دانشگاه سمنان و سایر دانشگاههای مطرح در سطح کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند.

کلمات کلیدی
کیانا کاشفی
تهیه کننده:

کیانا کاشفی

تصاویر

نشست با ورودی های 1400 - نشست با ورودی های 1400 - نشست با ورودی های 1400 - نشست با ورودی های 1400 - نشست با ورودی های 1400 -