افتخارات دانشکده

دانشجوی دانشکده ی مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان برگزیده شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز شد.

 جایزه البرز

مهندس علی محمودی دانشجوی مقطع دکتری مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی دانشگاه سمنان، به عنوان برگزیده دانشجویی شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز 1403 انتخاب شدند و در این مراسم توسط مسئولین امر و با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

 رییس دانشکده مهندسی مکانیک اعلام کرد: شصت و دومین همایش «جایزه البرز» دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجج اسلام والمسلمین مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و احمد شرفخانی، رئیس هیأت مدیره بنیاد البرز و جمعی از چهره‌های علمی و فرهنگی در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد که مهندس علی محمودی دانشجوی مقطع دکتری مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی دانشگاه سمنان، به عنوان برگزیده دانشجویی شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز 1403 انتخاب و تقدیر شدند.

دکتر محمد صادق ولی پور با اعلام این خبر افزود: جایزه البرز در سطح نخبگانی به چهار گروه دانشمندان، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه و مخترعین جوان تعلق می‌گیرد. نامزدهای جایزه البرز در بخش دانشمندان، از طریق مراجع تعیین شده و نیز برندگان جایزه البرز سال‌های قبل شناسایی و معرفی می‌شوند و در بخش دانشجویی با بررسی و امتیازدهی در بخش آموزشی / پژوهشی( مقالات، کتب و کارآفرینی) و بخش فرهنگی و اجتماعی ارزیابی می گردند.

ریاست دانشکده مهندسی مکانیک ضمن تبریک صمیمانه به آقای مهندس علی محمودی، اساتید، دانشجویان خانواده دانشگاه سمنان، جهت کسب این موفقیت بزرگ، توفیقات روزافزون را برای ایشان از خداوند خواستار شد و بیان نمود: نخبگان، سرمایه نمادین کشور هستند که هر جا باشند آن مکان و مجلس ارزش می‌یابد.

وی در ادامه افزود: شاخصهای ارزیابی منتخبان این جایزه شامل بخش آموزشی، پژوهشی، نوآوری و فناوری و مسئولیت­ پذیری اجتماعی می­باشد که بر اساس آن منتخبگان این جایزه از بین نخبگان از سراسر کشور برگزیده می شوند.

کلمات کلیدی

تصاویر

 -  - مهندس علی محمودی  -

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *