کنفرانس

بیستمین کنفرانس دینامیک شاره ها در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان برگزار می شود.

دبیر علمی کنفرانس یادآور شد: هدف از برگزاری این کنفرانس، ایجاد فضای هم اندیشی و مشارکت نخبگان دانشگاهی و صنعتی در زمینه های مختلف دینامیک شاره ها می باشد. در کنفرانس دینامیک شاره ها، ضمن مطرح کردن مهمترین یافته های علمی پژوهشگران، حل مشکلات صنعت و جامعه نیز در حوزه های مختلف مرتبط مد نظر خواهد بود. در این راستا، نشست های صنعتی و کارگاه­های آموزشی تخصصی و نمایشگاهی از توانمندی­های صنایع و سازمانهای مرتبط به موازات نشست­های پژوهشی برگزار خواهند شد تا دیدگاه های مختلف در کنار هم مطرح شوند.

دکتر روح اله رفعی اعلام داشت: تعداد مقالات ورودی به کنفرانس 168 مورد بوده است که از این میان، تعداد 147مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شده است. این مقالات در حوزه های جریانهای تراکم­ناپذیر و تراکم­پذیر، دینامیک سیالات محاسباتی، کاربردها و سیستم­ها و ماشینهای سیالی، احتراق و و انتقال حرارت  درجریان های دارای واکنش شیمیایی می باشند.

دبیر علمی کنفرانس افزود: تعداد مقالات پذیرفته شده برای ارائه شفاهی 132 مورد و تعداد مقالات ارائه پوستری 15 مورد می باشد و 6 کارگاه تخصصی و 4 سخنرانی کلیدی که دو مورد آنها سخنرانان بین المللی می باشند، در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که دستاوردهای علمی کنفرانس بتواند گره‌گشای مشکلات علمی و صنعتی کشور در حوزه دینامیک شاره ها باشد.

کلمات کلیدی
کیانا کاشفی
تهیه کننده:

کیانا کاشفی

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *