ارائه

برای اولین بار؛ گزارش کارآموزی دوره کارشناسی دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان، به صورت پوستری ارائه گردید.

پوسترهایی با اعلان محل کارآموزی و شرح فعالیت های دوره کارآموزی دانشجویان به همراه بیان تجربیات و ارایه تصاویری از تجهیزات و محصولات قسمت های کارآموزی های صورت پذیرفته شده به دید عموم دانشجویان و اساتید رسید.

معاون آموزش دانشکده مهندسی مکانیک دکتر محمد مهدی خطیبی اعلام کرد: اولین دوره ارائه پوسترهای کارآموزی که ایده ای نو در راستای مهارت افزایی و افزایش کیفیت کارآموزی دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک بوده، در روز دوشنبه، 9 مهرماه 1403 در حیاط مرکزی دانشکده مهندسی مکانیک به دید عموم دانشجویان و اساتید رسید. این برنامه با حضور دانشجویان و اساتید صورت پذیرفت.

دکتر محمد مهدی خطیبی با اعلام این خبر افزود: در این برنامه 60 نفر از دانشجویان به ارایه پوسترهای خود پرداختند. مدیران محترم گروه های آموزشی و اساتید دانشکده پوسترهای دوره کارآموزی را مشاهده و ارزیابی نمودند. این رویداد باعث آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با سایر صنایع و تبادل اطلاعات گردید. همچنین توجه ویژه به امر کارآموزی سبب ارتباط هرچه بیشتر دانشجویان با صنعت و آموزش عملی دروس تئوری و آشنایی با کاربردهای رشته مهندسی مکانیک به عنوان رشته مادر تمام صنایع می گردد.

وی در ادامه افزود: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته سه کارآموزی برتر به عنوان بهترین کارآموزی انتخاب خواهد گردید و در طرح بزرگمهر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی
کیانا کاشفی
تهیه کننده:

کیانا کاشفی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *